بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چهار تساوی روز اول هفته دوازدهم در لیگ دوازدهم !

روز نخست از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های صنعت نفت آبادان و داماش گیلان به اتمام رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:05 امروز جمعه با دیدار صنعت نفت آبادان - داماش گیلان پیگیری شد. این بازی که به میزبانی تیم صنعت نفت در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.
صنعت نفت آبادان که در این بازی برای نخستین بار "آلفردو کاسمیرو" را روی نیمکت خود داشت در رسیدن به پیروزی ناکام ماند و به یک امتیاز رضایت داد. نفت آبادان با کسب یک امتیاز این دیدار خانگی هشت امتیازی شد و نتوانست از قعر جدول جدا شود و داماش گیلان نیز با 12 امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.
- نتایج کامل دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* فجرشهیدسپاسی شیراز صفر - نفت تهران صفر
* گهر زاگرس دورود یک - فولاد خوزستان یک
* صبای قم یک - سپاهان اصفهان یک
* صنعت نفت آبادان صفر - داماش گیلان صفر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته دوازدهم,تساوی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com